moreo

Alla inlägg den 31 augusti 2010

Av Malin Hagestam - 31 augusti 2010 21:10

film och glass nu!


notting hill.



 



VÄRLDENS ROLIGASTE FILM!!   


visade pappa, fan va vi garvade! hahahahahah. sjöng med och allt tredje gången.  



peace out biatches.


  

Av Malin Hagestam - 31 augusti 2010 17:17

Idag gick jag upp klockan tio över sex. Fixade mig på fyrtio minuter! personligt rekord tror jag.


Första lektionen var hantverk, sedan vare rätt lalligt resten av dagen. Jag och felicia filmade skolan lite så gjorde jag grimaser sedan säger hon "min pappa ville gärna se skolan.." då riktar jag upp mobilen i fejjan ler JÄTTE stort och säger "heej heeeeeeej!" med jätte glad och ljus röst. Sen tittade vi på den igen och det ser så DAMN kul ut. Vet inte hur länge vi skrattade, hahaha.


Vi fick skåp idag också! I slutet av dagen fick jag bryta upp låset med en tång för att jag råkat sparka ner nyckeln i en 5 meter djup och smal springa längst ner i trapphuset. Congratulations, fick en metallflisa i handen så det började blöda också, men ska inte klaga för efter det fick vi våra macbooks! GAAAH. bonge typ?


haha! what ever, imorgon blir förhoppningsvis bättre.


den här dreadspellen bodde jag hos i helgen! trevligt trevligt.


egobilder ljuuva egobilder. galet sär smile! GILLAS.  

  




Hope for a happy end and you might get one. kiss goodbye!



  


Presentation


Hej! Jag heter Malin och är en cheyy på 16 år. Jag lever livet för fullt, jag älskar att vara med mina underbara vänner och att spana snygga killar, grr.

Som en vän en gång sa till mig "live like it was your last day".

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards