moreo

Alla inlägg under oktober 2010

Av Malin Hagestam - 28 oktober 2010 21:42

Jag har aldrig varit en sådan tjej som har idoler och förebilder, i allafall inte ur kändisvärlden. Och den enda jag haft till personlighet har varit typ Ingemar Olsson (som jag fortfarande har) men nu har jag hittat min kvinnliga förebild, Shakira. Hon är ju perfekt för fan? I allafall till utseendét och rösten!


Jag har aldrig gillat henne vidare, vet inte varför. Men sen hörde jag Waka Waka och Igår hennes nya låt Loca med Dizzy rascal. Jag kollade musik videon och nu är jag fast.


Hon har:


Håret

Rösten

Kroppen

Ansiktet

ALLT


Jag tycker från och med idag att hon är enav världens vackraste kvinnor! Och absolut någon att se upp till om man tänker kroppsmässigt och sådant, hon är visst väldigt smal, men hon har ju inte implantat tillexempel.


Jag tycker personligen att hon är otrolig cool, har häftigt utssendé och gör bra musik! 


Min nya idol och förebild! (förutom mamma och pappa då)


Av Malin Hagestam - 28 oktober 2010 17:35

Nu har jag ätit pankaka efter en rugby dag med skolan! Eller kom egentligen heem för ett braaaa tag sen men har sovigt, busiiig. MIHIHIHI!


Imorgon kommer Joel! Klockan ETT (?!) och vi ska ha halloween sminkningar i skolan till fyraaa :( hinner knappt vara med ju! BAJS.

Jaja blir i allafall kul med lite "finbesök"... hähä, eller?


NU SKA JAG SNART SPELA FLÖJT. BAJ BAJ!




PEACE OUT BROE!


  

Av Malin Hagestam - 27 oktober 2010 17:41

Leenden dem kommer, leenden dem går,jag ska hålla ut för snart blir det vår. Vintern är så fin men då känns allt så tungt, inte alls som på sommrarna då allting är lungt. Jag orkar inte fundera mera, känslor finns och blir ju flera. Men vilka känslor känner jag? Det känns annorlunda varje dag.


Dagens mupp ääär....




JAAG! men det är jag ju varje dag :))




Puss.



    

Av Malin Hagestam - 27 oktober 2010 17:41

Leenden dem kommer, leenden dem går,jag ska hålla ut för snart blir det vår. Vintern är så fin men då känns allt så tungt, inte alls som på sommrarna då allting är lungt. Jag orkar inte fundera mera, känslor finns och blir ju flera. Men vilka känslor känner jag? Det känns annorlunda varje dag.


Dagens mupp ääär....




JAAG! men det är jag ju varje dag :))




Puss.



    

Av Malin Hagestam - 27 oktober 2010 17:29

Jag tänker inte ens skriva om det jag vill. För jag orkar inte vara sur, så ha ett bra liv! :))


På fredag kommer Joel hit, det blir jätte mysigt och kul. Vi ska klättra klättervägg och mysa framför tvn !


Sedan är det höstlov, jag ska hälsa på farmor och farfar m.m släkt, sedan åka till barcelona och hälsa på fler släktingar! Blir FEEEET NAAAJS.


hejdååå!













Av Malin Hagestam - 27 oktober 2010 08:55

hejhej bloggeeen. NU sitter jag här på världens tråkigaste lektion och har lekt på datan o kollat filmklipp istället för att anteckna! NU har vi rus. Men jag tänker sitta kvar, orkar inte. Oj rast menade jag! 


Sen ska vi ha tråkig lektion till, sedan idrottsteori så slutar jag elva! 



    åt precis frukost på lektionen också!


Och till min vän Ella som vart på g med en kille länge nu och de precis blivigt officelt tillsammans vill jag bara säga grattis! 



kram kram.   

Av Malin Hagestam - 26 oktober 2010 17:35

ångesten tar över jag orkar inte mer! Jag MÅSTE samla tankarna, får avvakta och se var som händer och hur allt känns. Andas in. Andas ut. LUGN FÖR FAN!



men återgå till de glada livet! - DET här är min vän Sarah.


  


hon är den finaste tjejen jag vet! Och hon sattes på denna jord för att göra allas liv bättre, hon började med mitt!



Kärleeek till dig via min datoor, Sarah . E, *mental hug*!




PÖWS. (oh no i didn't)





Av Malin Hagestam - 25 oktober 2010 18:16

Rosor är röda violer är blå. mitt hjärta var av guld och ditt likaså.



Länge har jag varit intresserad av dig, jag har aldrig vetat om du har varit intresserad av mgi och det har tyngt mig så otroligt mycket. Men tänk om allt bara var inbillning då? Tänk om jag aldrig sett dig på det sätt jag känt.


För nu gör jag nog det inte lika mycket längre i allfall, och nu VILL jag verkligen vara intresserad av dig. För vem vet, du kanske är intresserad av mig? Och om du är intresserad av mig kanske jag kan få dig. Men vill jag ha dig då?


Sen kom DU. DU som redan älskat mig en gång, DU som alltid fanns för mig och som alltid kommer finnas för mig. ETT ÅR fanns du inte för mig, men nu gör jag det igen. Och jag vet inte, vill jag ha dig där igen på DET sättet.

Allt med dig är så hemma, så familjärt . Så tryggt.

Men vill jag ha det? Vill jag ha det jag redan haft? Vill jag inte ha något nytt.


Länge kan jag inte vänta, jag kan inte heller testa med du som jag kanske tappat intresse för. För gör jag det och sedan inser att DU som alltid finns för mig är den jag vill vara med. Då är det försent.


VÄLJA ÄR SÅ JÄVLA SVÅRT, och jag tar det alltid lika hårt.



PEACE.  





Presentation


Hej! Jag heter Malin och är en cheyy på 16 år. Jag lever livet för fullt, jag älskar att vara med mina underbara vänner och att spana snygga killar, grr.

Som en vän en gång sa till mig "live like it was your last day".

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards