moreo

Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Malin Hagestam - 17 augusti 2010 23:15

Ibland undrar jag hur du tänker? Är du verkligen så mycket bättre än alla? Det verkar väldigt ofta som att du tycker det, och jag undrar hur det känns? Känns det bra att vara så självsäker?

 

Det är klart man ska vara själv säker, men att HELA tiden anmärka på saker så de låter som att du är bättre. Det ser jag inte nöjet i! säger bara på fin och ung fjorre svenska: P-A-L-L-A!

 

Min tisdag har varit en dålig tisdag, förutom att jag har shoppat har den varit dålig. Det har regnat och mitt humör är som vädret. När det är regnigt vill jag bara krypa ner under täcket och kura ihop mig. USCH!

Har ändå myst och svullat, nu har jag precis målat naglarna!


Lärde mig också göra tunnpankakor idag! TJOHO


RECEPT

2 ägg

2 dl mjöl

4 dl mjölk

2 tsk salt

1 klick smält smör eller margarin

 

Så mixar man ihop allt och vips har man en smet! Så lätt var det.

 

jag kan bara göra amerikanska pankakor för så här såg dem vanliga ut....när JAG gjorde.. Sannas va finare (Y).


     


bild på mig ! :)


  



this song - YEAH!




sova nura! pöss.


  



Presentation


Hej! Jag heter Malin och är en cheyy på 16 år. Jag lever livet för fullt, jag älskar att vara med mina underbara vänner och att spana snygga killar, grr.

Som en vän en gång sa till mig "live like it was your last day".

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards