moreo

Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Malin Hagestam - 20 augusti 2010 10:54

Igår färgade min snälla mamma  håret på mig (hon är frisör och vi var på hennes salong). När jag kom hem grät hela natten för det blev så fult. Och idag är det fint! VILKEN TUR. tjoho - nej men ärligt jag är helt sjuk i huvudet när det gälelr mitt hår (Y), men det blev helt okej bra! Och det blir finare när jag tvättat det nåra gånger så det kör vi på !


TACK MAMMA FÖR ATT DU STÅR UT MED MIG VARJE GÅNG DU FÄRGAR MITT HÅR OCH JAG ÄNDÅ BLIR MISSNÖJD! JAG ÄR OTACKSAM. ska bättra mig jag lovar!


IDAG FREDAG - ska jag städa . NU, sedan ska jag till mitt "på sidan av allting annat jobb" sedan ska jag möta upp Victoria och vi ska soolaaa på rådhuset. Sedan ha hemma myskväll.


Bild på mig i mitt "nya" hår.

(ljuset är ändrat i ps så det ser kanske liite annorlunda ut)

  


 ÄLSKA. DENNA. LÅT <3



have a good one! PEACE.


  


Presentation


Hej! Jag heter Malin och är en cheyy på 16 år. Jag lever livet för fullt, jag älskar att vara med mina underbara vänner och att spana snygga killar, grr.

Som en vän en gång sa till mig "live like it was your last day".

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards