moreo

Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av Malin Hagestam - 4 augusti 2010 14:49


peace and love.


  

Av Malin Hagestam - 4 augusti 2010 14:39

Nu är jag sågud förbannad så jag inte vet vart jag ska ta vägen! Stackars mamma och våra vänner som får dras med mig idag!


Jag kom in på plusgymnasiet mitt andrahandsval första gången jag sökte till gymnasiet nu i år. Jag stod som reserv till Nacka Strand Medida Gymnasium inr. foto. Sedan tackade jag ja till Plus men att stå kvar som reserv "på högre rangordnat val". Sedan skickade jag in ett omval OCKSÅ. Bara för att få fler möjligheter. Eftersom att alla på Gymnasieintagning.se sa till mig att jag var GARANTERAD min plats på Plusgymnasiet ÄVEN om jag skickade in ett omval. Så jag la till ett val. och flyttade ner Plus till tredjehnadsval. Sedan kom jag in på mitt nya andrahandsval, då står det att jag blivigt STRYKT från Plus för jag kommit in på "högre rangordnat val" JAG FÅR DAMP! JAG VA JU GARANTERAD EN PLATS ÄVEN OM JAG SÖKTE OM! Och inte en jävla kotte från f**t hemsidan Gymnasieintagning.se SVARA PÅ VARKEN MEJL ELLER TELEFON! Och plusgymnasiet har tydligen inte fått igång sin spärr eller ngt en så de funkar inte heller. Jag ringer och ringer och ringer men ingen ringer upp! Eller så får jag fel nummer och det blir fel. DESSUTOM så sitter jag på landet så jag kan inte svara på några valblanketter som ligger hemma i brevlådan. JÄVLA JÄVLANS JÄVLA SKIIT! AHHHHHHHHHHHHHH!


ursäkta språket.


 

snarare Dexter - En dålig hemsida från Inkompetenta Svenska Ticksförbundet



hoppas att ingen stackare har samma problem som jag. puss och kram!


Presentation


Hej! Jag heter Malin och är en cheyy på 16 år. Jag lever livet för fullt, jag älskar att vara med mina underbara vänner och att spana snygga killar, grr.

Som en vän en gång sa till mig "live like it was your last day".

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards