moreo

Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av Malin Hagestam - 30 augusti 2010 21:32

Humör status: sur, arg, trött, besviken, ledsen, irriterad, förtvivlad, fundersam.


BARA dåliga - är det inte bättre imorgon kommer jag för fan stanna hemma och kolla på roliga YOUTUBE klipp tills jag är glad.


just nu känns altl bara värdelöst, ska kolla film tills pappa skriker att det är dags att sova. TUMMEN UPP!



och - såhär ser jag ut! DEAL WITH IT.

  


peace and love.


  



Av Malin Hagestam - 30 augusti 2010 21:23

SERIÖST VÄRLDEN. Jag förstår inte grejen med att man HELA tiden ska bry sig om hur andra ser ut. Och VARFÖR ska man säga dåliga saker om hur andra ser ut? Personen i fråga kanske har valt att se ut på det sättet, andra kanske ser ut som de gör naturligt och vad är det som är fel på det? Dem är vackra på sitt sätt!

Jag känner mig verkligen ÄCKLAD rent ut sagt när någon ska vara elak och trycka ner någon. "Du skulle vara fin om du gjorde så här eller såhär", det handlar om allt, hår, kläder, smycken, ansikte? VARFÖR ska man säga något sånt? VARFÖR ska man säga t.ex "hon kunde ju haft något snyggare på sig...". Visst jag är inte världsbäst själv på att alltid tänka posetivt om andras utseende men jag ska BANNE MIG lära mig att inte tycka något om hur någon annan ser ut. Och ifall jag gör det tänker jag hålla det för mig själv! Det är skillnad på hur någon klär sig och hur någon ser ut naturligt i ansiktet, det är något jag tycker. Visst det är fel att kommentera vilket fall som helst, men en kommentar om kläder är mindre jobbigt än om t.ex ansikte eller kropp.


jävla "överlägsna" äckeln som jämnt ska kommentera om andra säger jag bara! ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ ER: ORKAR INTE HÖRA ERT FUCKING TJAT! spring iväg ffs.



:)

Presentation


Hej! Jag heter Malin och är en cheyy på 16 år. Jag lever livet för fullt, jag älskar att vara med mina underbara vänner och att spana snygga killar, grr.

Som en vän en gång sa till mig "live like it was your last day".

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards