moreo

Alla inlägg under juli 2010

Av Malin Hagestam - 30 juli 2010 21:09

Sitter i soffan och lyser som en lysmask. JAG KOM IN PÅ NACKA STRANDS MEDIA GYMNASIUM! DÄR JAG VILLE GÅ (Y).


Jag satt och kollade min mejl i soffan, så där ser jag ett mejl från Barbro (rektorn från de gymnasiet), automatiskt efter att jag svarat på mejlet. Gick jag in på Gymnasieintagning.se OCH DÅ STRÅ DET ATT JAG KOMMIT IN! JAg och mormor har nu haft gråtkalas och jag har kramats med alla. Tyvärr så ringde söta Christopher precis under gråtkalaset och jag sa att jag skulle ringa upp, men sen kunde han inte prata :(


Så det får bli sen, nu ska det bli en fortsatt mysig kväll med godis, familjen och min nya pocket bok Knapps Lovlig av Katarina Von Bredow!


Idag köpte jag två pastellfärgade nagellack från ISADORA, grönt och blått. Samt, leggings, bytte till mindre storlek på mjukisdressen, tre pocketböcker och jag och mamma en gemensam jacka XD haha roliga vi är.


  


HA EN TREVLANS KVÄLL. PUSS OCH KRAM!


  

Av Malin Hagestam - 28 juli 2010 19:40

 Igår kväll tältade vi på mormor och morfars äng, de va kul ända tillsmorgonen då jag vaknade upp själv i tältet i steeeekande kvav värme! USCH.

Jag hoppade boktstavligen i panik ut ur tältet och drog i tröjan för de var så varmt. OCH DET VAR SOL! Så lilla jag sprang ner till vårat hus, slängde på mig bikinin och solade. Sedan åkte vi till stranden.

Nu har vi precis ätit grillat på mormor och morfars altan och jag och mina underbara kusiner Elsa och Ida ska titta klart på FLIGHT PLAN. Sedan ska jag, Elsa, Ida, Min mamma Karin, Elsas mamma Cilla och mormor kolla på DEAR JOHN. Är den bra?




SEDAN BLIR DET MERA TÄLTNING! puss hej.


  

Av Malin Hagestam - 27 juli 2010 13:15

Godmorgongodmorgon, jag är en trött flicka denna morgon då jag och min yngre kusin Elsa var uppe till ca. klockan 04:00 inatt -.-' ? varför fan gör jag såå när jag vet att jag blir trött. Crazy, ska iallafall baka BULLAR med min kära mormor nu!


  

 Jag får galet dåligt samvete av bilden, vill bara hjälpa bullen liksom. Men den behöver inte vara orolig, jag är en snäll flikka.


PEACE!


  

Av Malin Hagestam - 27 juli 2010 01:40

JAG HAR SHOPPAT! tjoho.


                 



Första blusen gick på 99 ;- (REA LINDEX)

Andra blusen gick på 150 ;- (REA LINDEX)

Koftan gick på ca. 140 ;- (REA LINDEX)

Mjukisdressen gick på ca. 300 ;- (REA Åsåfin)


synd att de inte finns lite större butiker här i hälsingland, menmen! Jag är mycket nöjd. och nu ska jag sova.. NOT! PUSS


    

Av Malin Hagestam - 26 juli 2010 18:33

   Brottom brottom, eller? ;) haha. Fem minuter på mig nu, sedan bär det av till GRILLNATTA i bollnääs!


såhär ser jag ut nu.


puss hej!


  

Av Malin Hagestam - 26 juli 2010 16:54

Sådär! Nu har jag äntligen startat upp en ny blogg. Suttigt inne hela dagen och fixat så allt ska bli rätt (jag är inte vidare duktig på sådant här.. menmen!)


Imorse sa jag till min kära mamma Karin, "Mamma idag tycker jag vi bakar bröd och joggar! Okej?" - Min mamma blev glad och svarade entusiastiskt att de va klart att vi skulle göra det om jag ville.

Nu är min mamma ute och joggar, och jag sitter här. Framför datorn. Där jag suttigt sedan frukost. tjohoo!


Vi är ju på landet, och ikväll är det grillnatta i Bollnäs! Det ska bli kul. Jag tänker lägga in en "dagens outfit" bild innan vi åker. TAGGA TAGGA!



  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Malin och är en cheyy på 16 år. Jag lever livet för fullt, jag älskar att vara med mina underbara vänner och att spana snygga killar, grr.

Som en vän en gång sa till mig "live like it was your last day".

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards