moreo

Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av Malin Hagestam - 1 augusti 2010 23:41

   Ibland får jag för mig så sjuka saker. men nu är det på allvar! Jag tycker jag har blivigt fet, började tänka i dem banorna igår. Och nu är det kört. hela dagen har jag sprungit runt och känt mig äcklig och fet, så jag har joggat i lite mer än 5 kilometer idag, och bestämt mig för att sluta äta socker!


MItt schema imorgon ser ut såhär:

vakna 8.30 promenera en timma


äta frukost - grovskinkmacka + äpple + te utan socker (händer aldrig annars)


promenera en timma


äta lunch - dricka vatten till maten


promenera en och en halv timma eller mer


äta middag - dricka vatten till maten


hoppa studsmatta


kvällsfika - äpple + te utan socker


JA VAD SKA MAN SÄGA? vad har det tagit åt mig. herrigud!


köpte en grön jacka idag by the way lite sådär!



nu msnar jag med söta OOSKAAR! ha en trevlig kväll. puss


  

Presentation


Hej! Jag heter Malin och är en cheyy på 16 år. Jag lever livet för fullt, jag älskar att vara med mina underbara vänner och att spana snygga killar, grr.

Som en vän en gång sa till mig "live like it was your last day".

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards