moreo

Alla inlägg under september 2010

Av Malin Hagestam - 30 september 2010 06:55

Igår var en dag med mycket blandade känslor.


Jag var rätt glad igår och hade kul, var i skolan sedan fixade underbara carro i min klass mina naglar med gelé och grejjer och dem blev jätte fina! Sedan var jag med min kompis Felix, vi tjockade oss och kollade på WILD CHILD. Jag hade kul igår helt enkelt, inget fel på den dagen liksom.. tills kvällen.


Jag hade så jävla fel om dig. USCH! Jag har haft sån jävla otur med killar i ett bra tag nu, och jag orkar inte mer! Jag ger ut mig själv för lätt, ger ut mina känslor och allt. Lägger mig bokstavligen i deras handflator så dem helt kan bestämma vad dem vill med mig. JAG ska bli stenigare. Ska inte visa lika mycket och inte släppa fram mina känslor lika mycket. Så himla synd.



du är ett as.




här är iallafall en bild på mina naglar! tack carro :*

 





ha en bra dag för det ska jag ha!


inget kan sänka mig hela vägen ner till bottenl, din jävla idiot.




  

Av Malin Hagestam - 28 september 2010 18:49

JAG HAR TRÅKIGT: - NU känns det dock bättre.


ska plugga svenska snart.. najs! 


Idag diskuterade jag och min matte lärare om en sak så frågar jag honom "om du fick välja på språk och kunna prata eller matte då?" hans svar skadade mig grovt - "MATEMATIK! DÅ KAN MAN PRATA MED ALIENS OCH ALLTING!"


toke!





   


här ser jag ärligt talat lite ut som en meddelålders TANT.

 


  


 


 


 


 


 


  



JA ! jag hade tråkigt, men sånt e livet.





HAVE A GODE ONE.



  



Av Malin Hagestam - 27 september 2010 20:16

Idag tänkte jag tillbaka på för över ett år sen, hur annorlunda allt var då!


Ju längre vi var tillsammans ju mer älskade jag dig. Tills den dagen.


ALLT har bara tynat bort, känns inte som att vi ens spenderat de där åtta månaderna tillsammans, hur kan det vara så? Kärlek är något konstigt. Man kan inte lita på något med den. Dig kunde man inte heller lita på för den delen. Synd och skam!


Jag kommer ihåg att jag tänkte på dig otroligt mycket första veckorna utan dig. Allt var så ovant och konstigt. Trodde aldrig jag skulle kunna glömma dig helt, vilket jag inte gjorde. Men när jag tänker på dig nu - är det helt annorlunda.



första gången du var hemma hos mig, det minns jag!

  


hoppas du har det bra för det har jag ! 



  

Av Malin Hagestam - 27 september 2010 17:18

Nu packar jag för att flytta hem till fadern min! :))



MEN egentligen gör jag inte det för jag äter godis. mihihi!


onyttiga fan, SKÄRPNING.



ja. vad ska jag säga om den bilden. INGENTING! :D


nu ska jag packa (PÅ RIKTIGT), sedan hem och äta fucking chickennuggetts med fucking ris och fucking sötsur sås och dricka fucking mjölk eller fucking cocacola. 


ÄLSKA MAT <3


     

Av Malin Hagestam - 25 september 2010 14:11

woho. LÖRDAG! PARTYYYYYYYYYYYYYYYYYYY..nej juste ska ju vara barnvakt.


HAHA nu va jag dum, ska faktiskt vara "barnvakt" åt min lillebror med mina tre låtsasbröder Gabriel, Fabian och Simon. Det är helt sjukt att vi börjat kalla varandra syster och bror lite smått sådär! Våra föräldrar (deras pappa och min mamma) har vart ihop i lite mer än ett år och vi har kommit varandra så nära på den tiden!


Pappas tjej och han har varit ihop mycket längre.. och henne har jag träffat ca. 5 - 6 gånger :S Hennes dotter två gånger och hennes son noll gånger. hmmmmm?


Aja back on track, vi ska kolla film och äta pizza och larva oss. Jag och Fabian ska snacka lite känslor och sånt för båda vill nog lätta på trycket lite, vi pratar rätt bra om känslor via msn och sånt så vi ska testa och öppna upp oss facetoface ikväll har vi bestämt! Kommer nog gå bra! :)



såhär ser jag ut idag! snygg snygg, YEAH.



   




galet.se



kyyyyssss    

Av Malin Hagestam - 23 september 2010 20:35

JÄVLA SKIT. JÄVLA HALS. JÄVLA KILLAR. JÄVLA ALLT.



alla har tydligen killproblem, alla är tydligen halvt sjuka. FAST bara jag kvar nu. USCH USCH USCH. give me friskhet give me snälla killaaaar lalalala !




jag orkar inte med jävla bögidot killar som bara tänker på sig själva framför allt annat. ÄR SÅ LEDSEN FÖR DIN SKULL BABE!


talar alltså inte om mig sjävl nu, men jag är trött på killarna runt om mig också! alla verkar vara dumma i huvudet. OOH big shocker. NEJ VERKLIGEN INTE. så är de fan alltid !



men ändå vill vi tjejer alltid ha det "dåliga" okej inte dåliga men mindre bra.



sucks bigtime



big kiss.



  

Av Malin Hagestam - 22 september 2010 18:07

avskyr ju bara hur han är och tänker.

Av Malin Hagestam - 22 september 2010 15:39

Ligger på soffan som en död idiot. I have managed att duscha och bli fräsch. Sen har jag bara legat och mått illa, så illa att jag inte kan ligga, sitta eller stå utan att må mer illa. Det värsta är att jag är hungrig samtidigt. Så NU äntligen äter jag brödkex med små hål i. Har ätit en, börjar på min andra nu! (Y) tjoho.



  



MÅSTE liksom ÄTA LITE NU. annars kommer jag inte kunna äta middag sen! Och det kommer bli sjukt god midag idag :( Måste kunna äta middag! Min underbara mamma ska köpa nyponsoppa till mig sen! tjohoo, jag fååår nypooonsoppaaaa. Tack mamma!



nu ska jag knapra vidare på mitt brödkex med hål i!

 

godnatt.



  

Presentation


Hej! Jag heter Malin och är en cheyy på 16 år. Jag lever livet för fullt, jag älskar att vara med mina underbara vänner och att spana snygga killar, grr.

Som en vän en gång sa till mig "live like it was your last day".

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards