moreo

Alla inlägg under januari 2011

Av Malin Hagestam - 31 januari 2011 19:45

   Bild tagen från Weheartit.com

Av Malin Hagestam - 31 januari 2011 19:00

AWSEOME TURTLE. varför finns inte den ? Jo nu gör den det.


Jag är glad, glad, glad, glad. För imorgon ska jag få träffa någon som jag tycker om.

Känns bra! Eller det är 98 % klart att det blir av, men jag vet att det gör det.

Annars slaktar jag något.


Såhär såg jag ut idag, inom & utomhus:


    

OJ så formlös jag såg ut på sista bilden ! haha. 

(Imorse var det super varmt! På eftermiddagen frös jag så jag trodde jag skulle trilla isär.)



-PEACE-

Av Malin Hagestam - 30 januari 2011 23:56

Grön och blå. Du och jag.
Nu nu nu.
Man vet inte,
Vet inte vad som kommer sedan.
Leva i nuet är alltid klokast.

Men det är svårt, svårt när känslorna är djupa.


Hade ju posei möte idag, detta är en av dikterna jag fick fram ur hjärnan min!


När jag kom hem kollade jag film med pappa, ganska obehaglig så jag fick jättesvårt att sova. Har tänkt en del och fått jätte ont. För tänker nästan bara på en sak. Det gör ont i mig då. Kärlek gör ont. 

Ärligt talat trodde jag aldrig att jag skulle tycka om någon igen efter att jag och min "förra" pojkvän gjorde slut. Men jag hade fel. För nu tycker jag om någon. Och det gör ont.

Av Malin Hagestam - 30 januari 2011 18:24

Oh hey ho.


Sitter och tröttar framför datorn, känns som att jag ska dö. :( eller nej men nästan.

Jag har ont i hjärtat också. Eller inte hjärtat men hela bröstet. För jag tänker på dig. Och du betyder ganska mycket för mig.


Ska ha poesi möte på.. hihi..scouterna ikväll. Jag och carro som håller i det !

Så har samlat på mig lite popcorn smörgåsrån och kakor som jag ska ta med !


  


HEIDOO !

Av Malin Hagestam - 25 januari 2011 19:44

Arg.

Besviken.

Ledsen.

Irriterad.

Orklös.


x 2.



Ja.


jag imorse. glad. då.

  


HUR FAN BLEV DET SÅHÄR?! AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.

Av Malin Hagestam - 24 januari 2011 13:56

Jag sitter på svenska lektionen nu, ska skriva en Novell! Funderar lite på om jag har dysleksi eller något, jag skriver fel ord, hoppar bokstäver och massa sådant när jag skriver förhand. Kanske för det var så länge sen ? haha, oh god.


Jag hade en jätte mysig och trevlig helg, någon jag tycker om kom och hälsade på.

Vi var på fjärilshuset, klättrade, badade och kollade film. Tog det lugnt och så. 


  

bild på mig igår, lol.


Aja nu ska jag försöka plugga vidare, har fastnat lite. Sedan blir det hemgång och äta lite kladdkaka ! Mums.



KRAM.

Av Malin Hagestam - 20 januari 2011 16:34

ja du är en riktig sh00teR, och det var mig du sköt! grattis.



Jag sitter i sängen som vilket offer som helst och kom hem för flera timmar sen, har sovit, sovit mer, lekt med datan, och känt mig lite värdelös.

Är jätte nervös och jag kan nästan inte komma på varför, eller jo men jag vet inte varför jag börjat bli nervös ! för det är så onödigt. 


Och jag är hungrig men kan inte äta :( Vet inte heller varför. Mår typ illa, blääh.



Nu ska jag försöka göra något åt mitt MAD stökiga rum. 


LOL.

Av Malin Hagestam - 17 januari 2011 12:24

Sitter på svenskan och åt precis kiwiiiiieey ! mummaa.

Det var gott. 


        

hittade inspiration. weheartit.com



ääälska.

Presentation


Hej! Jag heter Malin och är en cheyy på 16 år. Jag lever livet för fullt, jag älskar att vara med mina underbara vänner och att spana snygga killar, grr.

Som en vän en gång sa till mig "live like it was your last day".

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards