moreo

Alla inlägg under oktober 2010

Av Malin Hagestam - 25 oktober 2010 18:07

Helgen - Sög.

Veckan - Hoppas på en bra en.

Tankarna - Helt fucked, hoppas dem sorterar ut sig.





Jag nu.



  



årets fucking låt - Ett steg kvar , mörkvitt.



I MITT HJÄRTA.



  

Av Malin Hagestam - 22 oktober 2010 07:55

Idrott idag, och det snöar :D coolt. 


Sön den kommer, snön den går, men min kärlek till moder natur den alltid bestååår.




Hahaha jag ska börja leva ett liv där jag bara rimmar! wop wop.




  


halloween fest ikväll, tagga! Jag ska träffa martin innan för han ska hjälpa mig fixa med det jag ska ha på mig ;) haha! 


note till mig själv: LÅT BLI.



så , hejdå hejdå! nu får nii gå!

Av Malin Hagestam - 21 oktober 2010 21:51

att skriva av sig är inte alltid särskilt lätt, och det jag känner är fan inte rätt. Alla tankar som far i runt runt runt, det här är då fan inte sunt. Allt blir bara så jävla fel, jag blir nog aldrig riktigt hel. Jag vill alltid ha det jag inte kan få, aldrig någonsin blir det vi två. För jag är ganska omtänksam medans du som är så nonchalant, aldrig verkar bry dig om hur och vad jag känner, du vet inte vart skon klämmer.



<3

Av Malin Hagestam - 19 oktober 2010 11:18

Den låten är bra.





  


såhär känner jag för den här dagen! USCH.





hejdå,,,,


  

Av Malin Hagestam - 18 oktober 2010 18:08

Jag sitter i soffan och glor på TV men jag borde hjälpa till med maten. Går nog och gör det nu, känns snällast!









KRAMI.  

Av Malin Hagestam - 17 oktober 2010 21:23

Nu har jag och mamma och min bror (lite) spacklat väggar och målat mitt tak i mitt rum! wah wah wah.


Jag har damp, jag är nog den mest snetänkande 16 åriga tjej som finns. ALDRIG ALDRIG tänker jag innan jag gör. Eller jo jag tänker men sen gör jag det ändå?! WHAT IS UP. Asså nu tänker jag på olika saker det kan vara t.ex: oj borde jag verkligen äta den här kakan, nej det borde jag fan inte! MEEEEEN det spelar nog ingen roll *äter kakan* - OH SNAP vad jag jag gjort?! 



typ så. 




HATA HATA - himlaskitäckelhelveteskukfanfuckingshit.



Jajaaa :) Ellinor ska börja tänka åt mig! woho <3


NU SKA JAG SOOOVA .



NATTI PATTI (aa fast ne, jag ska ju kolla på teve egentligen. mähähähääh)



  



peace.




  






Av Malin Hagestam - 13 oktober 2010 10:14

Nu sitter jag på lektion, woho. Snart har vi läxförhör i idrott, fuck fuck fuck!


Jag trodde att den var tills nästa vecka men nejnej det var tills idag, FAAAAN!

Hela jävla skellettet typ :((( åååhhhhh.


Slutar klockan elva och då blire najs. Men ska först till spånga och möta M, sedan ska vi hem till mig, och jag har inte städat. FAAAAAAAN, aja. Vad ska man göra lksom, inte som att jag kan göra något åt det nu. Kanske kan gå hem till mamma och vara där :) WOHO.


Nu blire idrottsbajsförhör med lin :) hihih.   



ha det så kult på restrangen! HEEEEJDÅÅÅÅÅÅ.



  

Av Malin Hagestam - 12 oktober 2010 19:57

NU sitter jag här med min snuffekorv Tina :)) allt har gått bra idag och jag är rätt glad, imorgon ska jag träffa Martin, det blir mys.


Nu ska vi titta på Desperata fruar. om en timme och fyra minuter. FAKTISKT.




BIG LOVAS.




/ MALIN

Presentation


Hej! Jag heter Malin och är en cheyy på 16 år. Jag lever livet för fullt, jag älskar att vara med mina underbara vänner och att spana snygga killar, grr.

Som en vän en gång sa till mig "live like it was your last day".

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards