moreo

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Malin Hagestam - 7 oktober 2010 19:13

Hejhopp! :) idag har jag gjort ett mat och träningsschema som sträcker sig till vecka 50, det börjar på måndag, sedan gör jag ett nytt när det tar slut.


För jag stör mig så ENORMT, på min kropp. Så är det bara, det här gillar jag inte:


- Min mage

- Mina armar

- Mina ben

- Min midja

- Mina axlar

- Mina BRÖST, usch på dem (Om dem inte växt när jag blivigt arton gör jag bröst förstoring!)


Axlarna och brösten kan jag inte göra så mycket åt, och brösten kommer ju antagligen minskas nu när jag ska träna... grattis liksom, tjoho! MEN ändå.


Jag ska promenera, jogga, äta regelbundet och nyttigt, inte massa godis och småät nu och då vilket jag är bra på att göra nu.. höhö.


Så har jag gjort Matschema i word och ett träningsschema i XEL! :) känner mig grym. Hoppas på att midjan ska bli smalare, att det ska bli ett större mellanrum mellan låren och att mina lår ska bli smalare i allmänhet, så hoppas jag på att tuttarna mina inte blir alltför små nu :( ...



MEN MEN!  nu ska jag äta middag.


PÖSS OCH KÖSS,,,,



  

Presentation


Hej! Jag heter Malin och är en cheyy på 16 år. Jag lever livet för fullt, jag älskar att vara med mina underbara vänner och att spana snygga killar, grr.

Som en vän en gång sa till mig "live like it was your last day".

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards