moreo

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Malin Hagestam - 6 oktober 2010 19:20

FYFAN det va det GRYMMASTE jag vart med om! SERIÖST, FUCK va synd för alla som inte var där och fick se och hälsa på HOFFMAESTRO säger jag bara. Vi stod en meter från scenen som var upphöjd en decimeter från golvet vi hade ju bara kunnat röra dem om vi ville! Vi rörde jerry hoffffffs guitarr, vi har fått massa saker signerat och vi har hört dem live och skakat hand med några! JAG ÄR HELT SALIG, HUNGRIG; GLAD OCH ÖVERLYCKLIG! 


Jag tappade mitt midjeskärp men de vavärt. Har:


en skiva som e signad med autografer

framsida som är signad : Malin massa kärlek! (autografer)

t-shirt, signad med autografer. 


Snacka om glad man får vara. Det var totalt, nä finner inga ord!


  

Jag började lyssna och gilla HOFFMAESTRO på riktigt i somras någon gång innan deras konsär på grönan, så jag är ny med att gilla dem liksom. Men dem va det BÄSTA jag sett live när de va på grönan. Sånt sjukt jävla drag och jag kände bara - Fan vilkt bra band, vilken bra musik, vilken härlig känsla! Sen dess har jag gillat dem. Och deras nya album Skank-a-tronicpunkadelica är bara så sjukt jävla AWSEOME.



HA DET SÅ HIMLA BRA IKVÄLL FÖR DET SKA JAG, stor äta nudå! 


PUSS KYSS SMEK - allt i hela världen!




  




Av Malin Hagestam - 6 oktober 2010 14:04

Jag äter glass med grädde och frysta hallon nu, mums. Chillar lite innan jag ska slåss med hela fucking världen för två autografer av hoffmaestros medlemmar. TJABBA liksom.


sitter och sjunger med till oskar linnros - från och med du, och äter glass ofc!


    



Rasmus é redan på väg till stan -.- så måste skynda NU! Ska ju leta upp


en vit t-shirt och allt. SHIIT!




PEACE OCH PANIK.




  

Av Malin Hagestam - 6 oktober 2010 12:14

SHITTTTT JAG DÖR SNART.



  • Städa mammas salong
  • Åka hem och hämta t-shirt och penna
  • Åka till stan 
  • Möta Rasmus
  • Gå till bengans och FIGHTA för att få min fucking t-shirt signad, och en affish eller något liknande åt JOEL.
  • Hänga mig själv om jag inte lyckas.

HAHA, men jag VILL ha en signad t-shirt :( Och det är viktigt för honom att få en affish eller vad som helst egentligen med deras autografer på, HOFFMAESTRO är hans liv. Jag lovar!





nomnomnom.

  




PEACE OUT LOVER´s.

Av Malin Hagestam - 6 oktober 2010 10:51

Sitter på idrotts teroi´n, alla tänker gå hem nu :)) haha, bra klass. ELLER?



Jag lyssnar på världens bästa HOFFMAESTRO, dem har ju släppt sin nya nu ! :D 

Jag ska på skivsignering och "mini" uppspel idag, är så GALET taggad. Kommer bli måttligt jävla skit besviken om dem inte signar min t-shirt och min pappersbit :( DÅ KÖPER JAG FAN TVÅ JÄVLA SKIVOR. För har lovat en polare att fixa autograf till honom, fan va jag får dåligt samvete om jag inte lyckas. Dör nog då :((


Men det ska nog gå bra, annars slår jag någon.. eller? ;)) hihi.



MEN nu ska jag nog till mammas salong och låna en hundring så jag kan köpa skiva om de behövs och kanske städa lite åt dem! :)) 





inte min jacka tyvär :(( KOLLA vad mysig den är!

  


aja! PYSSPYSS.




  

Presentation


Hej! Jag heter Malin och är en cheyy på 16 år. Jag lever livet för fullt, jag älskar att vara med mina underbara vänner och att spana snygga killar, grr.

Som en vän en gång sa till mig "live like it was your last day".

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards