moreo

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Malin Hagestam - 8 oktober 2010 16:37

Hej hopp pille-snopp!


Jag ska klättra snart! :D vi kommer ALDRIG komma iväg, för tvättmaskinen har pajat.. så pappa vill såklart förstå vad felet är innan vi drar iväg till KARBIN klätterhall, asgrymt ställe! - http://www.karbin.com/



  

sexig apa!     

________________________________________________________________________


Jag får alltid för mig saker, jag vet inte om det är inbillning eller ej men jag tycker att mitt ansikte blivigt tjockare / rundare... känns jätte jobbigt för det är inte bara det.. DET KÄNNS SOM ATT HELA JAG BLIVIGT DET. usch :((( vill inte känna såhär med det gör jag, så ska skita i att äta skit på vardagar och köra helger istället i måttlgia mängder, så ska jag äta nyttigare och tänka på att dricka mycket vatten istället för läsk och sockerberikade drycekr, tugga länge så matsmältningen kommer igång så man känner när man är perfekt mätt! Gå ut och gå varje dag och jogga 1-2 gånger i veckan.


Hoppas jag klarar av att hålla det här nu bara! Är bara panikslagen att mina bröst ska bli mindre :( ajajaj, aja!



PEACE OUT BIATCHES.


  

Presentation


Hej! Jag heter Malin och är en cheyy på 16 år. Jag lever livet för fullt, jag älskar att vara med mina underbara vänner och att spana snygga killar, grr.

Som en vän en gång sa till mig "live like it was your last day".

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards