moreo

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Malin Hagestam - 3 oktober 2010 20:54

JAG DÖR, shit pomfritt.





















hihihihiihihihih ahhhhh!

Av Malin Hagestam - 3 oktober 2010 18:57

I fredags åkte jag påå hajk. USCH, det sööög fan fast hade jätte kul. Det var svin kallt och en av ledarna är sjuk i huvudet. Hon gav mig olch min kompis Tina feta utskällningen för vi gått och kissat och kollat området "utan att fråga" och så hade JAG vart OTREVLIG?! ASSÅ. Hon skäller på allt och alla, när de inte är bra för henne ska de inte vara bra för någon and so on, hallå är du vuxen eller inte  liksom?!


Hon sa något så sjukt elakt till mig så jag började gråta i tältet sedan efteråt, som tur va åkte hon hem sedan - FAN - Va stämningen lättade då. GOSH! Men Jag drog hem på lördag kvällen sen ändå, pappa hämtade mig för de va för kallt o jag hade inte nog med kläder. HAHA! fail.


Så idag har jag träffat gullepulle Becca och vi har shoppat. Innan träffade jag Martin mitt ex och hans två kompisar. Asså dem va fan snyggaa! Fick enas nummer. HAHA, jag känner mig knäppp! Men e man singel så é man.

 

NU BLIR DET TACOS, SEDAN SOOOVA.

 

 

Ha de så kult på restrangen!


  

Presentation


Hej! Jag heter Malin och är en cheyy på 16 år. Jag lever livet för fullt, jag älskar att vara med mina underbara vänner och att spana snygga killar, grr.

Som en vän en gång sa till mig "live like it was your last day".

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards