moreo

Alla inlägg under september 2010

Av Malin Hagestam - 8 september 2010 20:12

Jag ORKAR inte med den här skiten som läggs fram?! VAD FA ÄR DET FÖR RÄTTVISA. HAR DU / NI INGA JÄVLA GRÄNSER?! Kom igen för fan. NI vet inte ens hru mina tankebanor går men jag orkar inte hålla igen längre. Ska ställa er i fråga mot väggen och jag förväntar mig jävlans bra svar annars äre fan slut.


HAT BRA.

Av Malin Hagestam - 4 september 2010 17:03

nu ska jag baka! tjollahopp.



  



kapaaaow.


    

Av Malin Hagestam - 4 september 2010 16:18

   Shoppping sugen som aldrig annars(?) , fy fy malin! det är ju fult att ljuga.


Sitte nersnorad i soffan och halvdansar till dynamite med taio cruz eller vad han heter. Den äger ju!

Hoppas att jag är frisk tills måndag.


Jag har också panik, har kommit underfund med hur mkt jag är missnöjd med på mig själv. USCH, jag vill kunna vara som dem här tjejerna som inte bryr sig ett skit och tycker dem är snyggast i världen! Varför kan inte jag också få vara sån. Jag ska börja öva. Varje kväll innan jag går och lägger mig ska jag titta mig i spegeln och säga "fan va jag är snygg", någon gång måste jag ju ha hjärntvättat mig själv tillräckligt då?




Aja nu ska jag snora vidare och baka!


puss på rompe stumpen :*




Av Malin Hagestam - 1 september 2010 19:26

jag har en macbook tralalala!  just nu är vi fyra här hos mig.


Jag, min macbook, min compaq, min mobil och min kära kamera. Vi har jätte roligt med varandra!


LOVE ELECTRONICS.


MacBook webcam!

            


kameraado.

   


älska egobilder. bara för att.


PEAZE AUT.


  

Presentation


Hej! Jag heter Malin och är en cheyy på 16 år. Jag lever livet för fullt, jag älskar att vara med mina underbara vänner och att spana snygga killar, grr.

Som en vän en gång sa till mig "live like it was your last day".

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards