moreo

Alla inlägg den 12 september 2010

Av Malin Hagestam - 12 september 2010 17:26

Sitter här i soffan i t-shirt under filtar och kuddar och lyssnar på highwayman med HOFFMAESTRO! tjohoo.

Helgen har varit.. kaos, ärligt talat.


Fredags var det hoffmaestro, det va awseome! Trodde inte de skulle vara så bra live, det bästa jag sett live faktiskt.

Jag, Frida, Vicotira och Linn var där tillsammans och vi drack cocacola. Eller? ;)

HAH!


Och igår lördag var bara så himla kaos hela dagen. Först var jag på dop och fick sjuss till slussen av ett äldre par. Så lyssnade vi på radio i bilen (jag satt själv i baksätet) så kommer ett sexsnack program på cohd e börjar prata om  muspruttar! OCH DEM BYTTE INTE RADIO KANAL! WTF lixom.


Sedan gick det bara åt helvette hela eftermiddagen och kvällen, började tvivla på en sak och jag HATAR det. VILL men VILL INTE. Så VILL jag ändå och nu vet jag itne om det går och jag kan inte säga vad det är! AHH.


AHH AH AH AH SEIZE THE DAAAAY!


         


ja vad ska man säga, är man b***s så är man!


och är det här verkligen roligt? JA!



puss och kram.


     

Presentation


Hej! Jag heter Malin och är en cheyy på 16 år. Jag lever livet för fullt, jag älskar att vara med mina underbara vänner och att spana snygga killar, grr.

Som en vän en gång sa till mig "live like it was your last day".

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards