moreo

Alla inlägg den 16 september 2010

Av Malin Hagestam - 16 september 2010 22:36

besvikelse, besvikelse och återigen, besvikelse.


when does it end?

 

har precis käkat en macka, gjort en film om mig och mina vänner med music. Det tog ett tag och så untaggar en av dem som är med sig själv?! va lixom :O tror jag satt sen klockan sex (med pauser ofc). Valde bilder, valde musik, laddade ner musiken, la in musiken, valde mer musik, la in den, la till bilder, förkortade och förlängde dem, la till text, ändrade färger på bakrunden i texterna, la till effekter.. and so on. Slit i onödan, eller?

haha what ever.


Jag må le utanpå, Men inte inuti.

  


Orkar inte tänka mer på allt som virvlar runt i mig nu. Ska sova!   


godernatter, peace.


  

 


Av Malin Hagestam - 16 september 2010 20:17

BECAUSE IM DANICIIING WITH MYSEEELF...


fuck yeah!


  


jag älskar den här låten.



kyss.. eller ? ;))


  


Av Malin Hagestam - 16 september 2010 20:11

yes. så är det! 

 

NU sitter jag i soffan och tittar på idol, får fan lust att ställa upp. JÄVLAR vad de skulle dö säger jag bara! Antagligen skulle dem spärra in mig på ett psyke fullt av sångpedagoger.

 

; Men jag är ju bra på annat som sagt ;) huhu.



  


DU ER SÅ MEGE SLEGGE.


  



Presentation


Hej! Jag heter Malin och är en cheyy på 16 år. Jag lever livet för fullt, jag älskar att vara med mina underbara vänner och att spana snygga killar, grr.

Som en vän en gång sa till mig "live like it was your last day".

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards