moreo

Alla inlägg den 22 september 2010

Av Malin Hagestam - 22 september 2010 18:07

avskyr ju bara hur han är och tänker.

Av Malin Hagestam - 22 september 2010 15:39

Ligger på soffan som en död idiot. I have managed att duscha och bli fräsch. Sen har jag bara legat och mått illa, så illa att jag inte kan ligga, sitta eller stå utan att må mer illa. Det värsta är att jag är hungrig samtidigt. Så NU äntligen äter jag brödkex med små hål i. Har ätit en, börjar på min andra nu! (Y) tjoho.



  



MÅSTE liksom ÄTA LITE NU. annars kommer jag inte kunna äta middag sen! Och det kommer bli sjukt god midag idag :( Måste kunna äta middag! Min underbara mamma ska köpa nyponsoppa till mig sen! tjohoo, jag fååår nypooonsoppaaaa. Tack mamma!



nu ska jag knapra vidare på mitt brödkex med hål i!

 

godnatt.



  

Av Malin Hagestam - 22 september 2010 13:16

FAN NU KOM JAG JU PÅ DET! jag blev ju faktiskt varnad!


och jag kommer exakt ihåg vad jag svarade, "det är lugnt jag vill ju inte precis ** *** *********** *** *****!" WHAT! HUR FAN KUNDE JAG GLÖMMA DET?!


nu är det fan dags för skärpning, jag vill INTE. Jag TÄNKER övertala mig själv i vilket fall som helst att jag egentligen INTE vill det jag tror att jag vill.




skit på dig to you to!



  

Av Malin Hagestam - 22 september 2010 13:11

jag hatar att tro fel! Cause when you get that you where wrong, it hurts like hell.

 

jag mår illa och vill inte äta frukost, jag vet att jag måste men jag VILL INTE. Kommer mara må ännu mer illa sen och det vill jag heller inte. Är jätte sugen på sushi men vet att jag inte kommer vilja äta det. Det kommer inte gå ner.




förlåt mig själv för att jag alltid lyckas göra så jag blir sårad!



har i allafall bestämt mig nu! Eller nej, men lite i allfall.




  




Av Malin Hagestam - 22 september 2010 00:05

how do i manage to get hurt EVERY time?

 

vad gör jag för fel?

vad har jag gjort för fel?

hur kunde det bli så fel?


vart tog jag steget fel? vad har jag gett ut för FUCKED UP singnaler?



somebody save me.




Presentation


Hej! Jag heter Malin och är en cheyy på 16 år. Jag lever livet för fullt, jag älskar att vara med mina underbara vänner och att spana snygga killar, grr.

Som en vän en gång sa till mig "live like it was your last day".

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards