moreo

Alla inlägg den 15 december 2010

Av Malin Hagestam - 15 december 2010 22:53

ÅHH hon är ju ful! Orkar inte med, dessutom är hon inte en kille?

 

Haha jävla sucker, sug kuk!

 

 

 

 

PUSS.

Av Malin Hagestam - 15 december 2010 20:50

HEJSAN HOPPSAN!


tittar på family guy och mår bättre men pluggar nog hemifrån imorgon så jag inte blir sjuk igen! JUL snart ju, jippie.

Pappa a att man borde gå ihop några stycken och köpa en ipod touch till min kusin jesper oc den ksta 2000 :- och utan att låta ung och bortskämd... jag önskar mig en kamera som kostar 2000 :- lite mindre tilloched och det är de ända jag faktiskt riktigt önskar mig. Jag kommer gråta floder om han får sin touch av min pappa och några fler och jag inte får min kamera. Och jag är hans dotter :( då bölar jag sönde rjag lovar :(

Så har jag nog aldrig sagt , hahaha.


Jag i början av terminens med Felicias mobilkamera! Den är bäst!

 



LOL. 

Av Malin Hagestam - 15 december 2010 14:10

VARFÖR? Varför ska du hålla på fortfarande? Vad exakt tjänar du på det? DU vet exakt vad jag känner och tycker, så varför hålla på ? Visst vi var vänner men det funkade inte, MEN vad fan tjänar du på att hålla på ?! Kan du inte bara släppa det?





SLUTA hålla på som du gör.


Blonda äckliga fjortis.



Fuck you.

Presentation


Hej! Jag heter Malin och är en cheyy på 16 år. Jag lever livet för fullt, jag älskar att vara med mina underbara vänner och att spana snygga killar, grr.

Som en vän en gång sa till mig "live like it was your last day".

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards