moreo

Alla inlägg den 11 november 2010

Av Malin Hagestam - 11 november 2010 22:43

Tåren som rinner salt på min kind, rinner för dig i vinterns kalla vind. För dig och för dig men vad ska jag göra? Brusten på mitten jag vill inte höra! Mina tankar i huvudet vrålar på svar, jag vet inte vad jag ska säga, vill inte stanna kvar. vill bli upplyft och skyddad av en ängels starka vingar,
men tankarna kvar i mina trötta öron ringar.
 
 
 
 
Jag skrev en dikt... Och nu känns det bättre.
 
 
 
 
 
 
 
Känner mig lite som den här apan kanske?
  
Inte riktigt kanske, mina ledsamhet är mer stillsam. Men En deppig bild hade gjort allt waaay to serious. Menmen!
Life goes on, i just have to accept it.

Av Malin Hagestam - 11 november 2010 21:10

Nej. Jo. Nej. Jo. NEJ. JO!


Så gåre runt i min hjärna precis just nu, Och massa massa annat jag bara inte vill tänka på.

Jag vill bara må bra, jag vill inte behöva ha massa krångel inuti mig. Jag vill inte behöva välja saker. För det är jobbigt! Och jag vill inte att det ska vara jobbigt!



Välja vad jag vill göra, välja. Tänk om jag väljer fel? Tänk om jag ångrar mig. När jag väl valt kommer jag inte kunna ångra mig igen. För då är allt förstört och borta.



Hejdå.

Presentation


Hej! Jag heter Malin och är en cheyy på 16 år. Jag lever livet för fullt, jag älskar att vara med mina underbara vänner och att spana snygga killar, grr.

Som en vän en gång sa till mig "live like it was your last day".

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards