moreo

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Malin Hagestam - 13 januari 2011 14:21

Haha sitter i skolan, bredvid Jessica Pessika som läser onödig fakta från någon hemsida ! lite kul. I Libanon är det tydligen lagligt att ha sex med djur om djuret är av kvinnligt kön, är djuret av manligt kön bestraffas man med ... döden ?

Och högerhänta lever ett längre liv än vänsterhänta, tur att man e högris då !


Sitter och försöker plugga vilket är lite mini svårt med alla glada brudar från klassen som diskuterar den allmänt nödvänliga informationen de hittar ! Najs, haha.


  

Jag för någon timme sen på Estetisk verksamhet's lektionen ! tummen upp .




Men nu ska jag vara duktigt igen, pussiiii.

Av Malin Hagestam - 13 januari 2011 07:12

Ja det gör jag ! har faktiskt solglasögon i pannan varje dag, 1. bra hårband, 2. KOM SOL! lalalla.


Här é dagens outie !


  

Transperant tröja - Vero Moda

Bustier - TOPSHOP

Armband - Bikbok

Vanliga leggings, och mina nya hitler käängor !


Najs ful webbcam skit bild, har lämnat tillbaka kameran ! Eller ska göra det idag.


Men aja najs dag nura, skola te fyra ! wipp wipp.


PUSS. 

Presentation


Hej! Jag heter Malin och är en cheyy på 16 år. Jag lever livet för fullt, jag älskar att vara med mina underbara vänner och att spana snygga killar, grr.

Som en vän en gång sa till mig "live like it was your last day".

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards